.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش بهاي بليت اتوبوسراني در رشت

رئيس شوراي شهر رشت گفت: بهاي بليت اتوبوسراني در اين شهر از 25 تومان به 40 تومان افزايش مي‌يابد.‌

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ،محمدرضا قاسمي در جلسه شوراي اسلامي شهر رشت با بيان اينكه به مدت چهار سال نرخ اتوبوس‌هاي دورن شهري افزايش نيافته است، افزود: پيشنهاد شد كه قيمت بليت اتوبوس‌هاي شهري به 40 تومان افزايش يابد.
وي اظهار داشت: در سال 84 بليت اتوبوسراني به 25 تومان افزايش پيدا كرده بود و از آن تاريخ تا به امروز اين رقم هيچ گونه افزايشي نيافته و اكنون تصميم بر اين امر گرفته شده است.
قاسمي از بررسي پيشنهاد افزايش بهاي بليت اتوبوس در كميسيون شورا خبر داد و تصريح كرد: با تصويب اين پيشنهاد، افزايش بهاي بليت به شركت اتوبوسراني ابلاغ مي‌شود.
رئيس شوراي اسلامي شهر رشت در ادامه پرداخت غرامت به پرونده‌هاي شهرداري اين شهر در مدت دو سال فعاليت شوراي اسلامي را از مشكلات خواند.
وي ادامه داد: در مدت فعاليت شوراي دوره سوم بالغ بر 10 ميليارد تومان بابت غرامت به پرونده‌هايي پرداخت شد كه مربوط به شورا نبود در حالي كه مي‌توانستيم با اين مبلغ بسياري از مشكلات شهر را برطرف كنيم.
عضو ديگر شوراي اسلامي شهر رشت نيز در اين جلسه قراردادهاي شهرداري اين شهر را شفاف ندانست و گفت: پرونده‌هاي مورد دار در شهرداري موجود است ولي قسمت حقوقي ما شفاف نيست.
محمد محموديان بر ضرورت رعايت حق و حقوق شهروندان تاكيد كرد و افزود: ما مدافع مردم هستيم و بايد حق و حقوق شهروندان پرداخت شود.
عضو ديگر شورا نيز در اين جلسه گفت: هر شهروندي نياز به شهرداري دارد ولي گاهي اشتباهات باعث مي‌شود ديگران تصوري ديگر داشته باشند.
هادي رمضاني افزود: عمده مسائل در شهرداري رشت اجرا نشدن برخي از قراردادها به صورت اصولي و قانوني بوده وگرنه شهرداري در راستاي عمران و آباداني شهر كار مي‌كند و هيچ نفع شخصي ندارد.
وي اظهار اميدواري كرد با پيگيري شورا مشكلات شهرداري در بحث انجام معاملات و قراردادها برطرف شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.